Menu Content/Inhalt
PDF Drukuj

Image
Oszczędność Czasu

CRM9000® gromadzi komplet informacji o Kliencie i wszelkich z nim relacjach. Mając odpowiednie informacje pod ręką pracownicy więcej czasu mogą przeznaczyć na czynności bezpośrednio związane z obsługą klienta, a mniej na wyszukiwanie potrzebnych danych. Realizowane jest to w systemie poprzez skrócenie czasu dostępu do danych, ich centralne przechowywanie, zachowanie logicznych powiązań oraz odpowiednio skuteczne mechanizmy wyszukiwania i sortowania.

Racjonalność Działań

CRM9000® umożliwia identyfikację najbardziej dochodowych Klientów, do których można następnie skierować odpowiednie działania firmy. Można także uzależniać inwestycje w Klientów od przynoszonych przez nich dochodów i posiadanego potencjału rozwojowego. System informuje o dokonanych przez Klientów zakupach i płynności dokonywanych płatności. CRM9000® pozwala również na racjonalną ocenę sytuacji sprzedaży od strony produktów oraz działów i osób.

Redukcja kosztów

CRM9000® powala na redukcję kosztów. Jednym z wielu przykładów jest np. redukcja kosztów kampanii marketingowych poprzez umożliwienie precyzyjnego określenia grupy docelowej np. mniejsza pracochłonność, niższy koszt materiałów reklamowych. Innym przykładem może być np. zmniejszenie kosztów powstałych w wyniku błędów spowodowanych brakiem koordynacji działań np. wielokrotne kontakty z tym samym Klientem dokonywane przez różne osoby z użyciem różnych mediów.

Satysfakcja Klienta

CRM9000® zapewnia, iż wszystkie działania firmy dotyczące Klienta są synchronizowane, gdyż wiedza dotycząca Klienta dostępna jest wszystkim uczestnikom procesu jego obsługi. Niezależnie od stosowanego kanału informacji otrzymuje on jednolity przekaz. W umyśle Klienta umacnia się przekonanie, iż firma zna jego potrzeby i wymagania. Zastosowana metodyka powoduje, iż firma w krótszym czasie reaguje na zgłoszenia Klienta, a reakcje są w pełni skoordynowane i kompetentne.

Większa Skuteczność

CRM9000® umożliwia analizę przeszłych zdarzeń oraz zachowań Klientów. Dla dobra przyszłych działań można więc wykorzystać sukcesy i porażki z przeszłości. Analiza dotychczasowego cyklu sprzedaży pozwala zaplanować jego optymalny przebieg w przyszłości. Wnioski wyciągane na podstawie zakończonych akcji marketingowych umożliwiają prowadzenie coraz skuteczniejszych działań.

Nowe możliwości

CRM9000® reprezentuje najwyższy poziom rozwiązań zarówno pod kątem technologicznym jak i przyjętej koncepcji. Elastyczność systemu sprawia, iż jego użytkownik samodzielnie może rozszerzyć zakres realizowanych funkcji i gromadzonych danych. Dopisek Web Edition oznacza, iż system jest dostępny dla uprawnionej osoby w każdym miejscu świata i o dowolnej porze.