Menu Content/Inhalt
PDF Drukuj
Image
Czas
LOGOTEC PDM9000® szybko i bezbłędnie udostępnia poszukiwane elementy, rysunki lub inne dane. System archiwizuje i zarządza dokumentacją w różnej postaci: rysunków, zestawień materiałowych, wykazów części, itp. LOGOTEC PDM9000® eliminuje czasochłonne czynności, pozostawiając więcej czasu na podstawową działalność projektantów, kadry kierowniczej, itd. Zastosowanie LOGOTEC PDM9000® dla ochrony danych, może przynieść znaczne skrócenie czasu wprowadzenia produktu na rynek, poprzez eliminację opóźnień spowodowanych utratą, niepoprawnością lub niekompletnością danych.
 
Koszty
LOGOTEC PDM9000® pozwala na redukcję kosztów. System organizuje elektroniczne archiwa, które wprowadzone w miejsce tradycyjnych pozwalają na znaczne obniżenie kosztów przechowywania dokumentacji. Możliwość adaptacji systemu dla współpracy z przeglądarkami plików rysunkowych  pozwala zredukować koszta związane z zakupem relatywnie drogich systemów CAD, jednocześnie dając natychmiastowy dostęp do dokumentacji wszystkim uprawnionym użytkownikom. LOGOTEC PDM9000® pozwala całemu przedsiębiorstwu pracować wspólnie nad przyśpieszeniem wprowadzenia produktu na rynek oraz zwiększeniem zdolności produkcyjnej.


Efektywność
LOGOTEC PDM9000® usprawnia prowadzone czynności poprzez zautomatyzowane zarządzanie danymi, ścisłą integrację z aplikacjami w których są opracowywane, oraz daje komfort koncentracji jedynie nad meritum działalności. Z drugiej strony LOGOTEC PDM9000® wspiera efektywność projektantów podczas takich zadań jak zarządzanie wersjami oraz śledzeniu zmian projektowych. Naturalnie całe przedsiębiorstwo ponosi korzyści z posiadania najświeższych danych projektowych, dostępnych  bezpośrednio w formacie użytecznym dla różnych wydziałów (np.: rysunki, wykazy części, listy zamówieniowe). System rejestruje historię działań nad danym rysunkiem czy projektem, w naturalny sposób motywuje do rzetelnej pracy.


Bezpieczeństwo
Zabezpieczenie i kontrolowanie danych o produkcie jest jednym z bardziej krytycznych zagadnień dla przedsiębiorstw. LOGOTEC PDM9000® jest „elektronicznym sejfem”, który gwarantuje utrzymanie integralność danych w całym okresie życia produktu, od koncepcji do produkcji. LOGOTEC PDM9000® daje gwarancję, iż jedynie uprawniony personel ma dostęp do dokumentacji i danych o produkcie.


Jakość
Normy zapewnienia jakości serii ISO 9000 stawiają szczególne wymogi odnośnie funkcjonowania przedsiębiorstwa i zmuszają firmę do wytężonego wysiłku organizacyjnego. LOGOTEC PDM9000® wymusza przestrzegania procedur postępowania oraz obiegu i autoryzacji dokumentacji. Eliminuje źródła najczęściej popełnianych błędów poprzez: zapewnienie dostępu do dokumentów wszystkim niezbędnym pracownikom, rejestrowanie i możliwość odtworzenia zmian, wycofywanie nieaktualnych wersji, zapewnienie aktualności i kompletności danych itp. LOGOTEC PDM9000® jest niezastąpionym narzędziem przy wprowadzaniu i utrzymaniu norm ISO 9000.


Szybka implementacja
LOGOTEC PDM9000® zapewniać możliwość dopasowania się do firmy, a nie na odwrót. Wiele warstw konfiguracyjnych oraz pełna skalowalność może być gwarancją pełnego dopasowania do bieżących wymogów jak i w przypadku kiedy konieczne będzie wprowadzenie w firmie zmian organizacyjnych, modyfikacji standardów pracy, aktualizacji oprogramowania bądź sprzętu komputerowego. Co więcej przy wprowadzaniu takich zmian niezbędne jest zapewnienie przejęcia wszystkich już zarejestrowanych danych, których przecież czas przechowywania zdecydowanie przewyższa czas użytkowania sprzętu, oprogramowania systemowego itp.