Menu Content/Inhalt
PDF Drukuj

Logotec Enterprise S.A. powstała w 2000 roku i wchodzi w skład Logotec Engineering Group. U podstaw jej powołania leży intensyfikacja działań handlowych i wdrożeniowych grupy na rynku polskim. Jednym z głównych celów spółki było wprowadzenie na rynek nowego systemu klasy CRM o nazwie CRM9000®.

Siedziba firmy znajduje się we Wrocławiu, a zasięg jej działalności obejmuje cały kraj. Zarząd tworzy zespół praktyków z wieloletnim doświadczeniem w zakresie Zarządzania Relacjami z Klientem oraz zarządzania sprzedażą. Wywodzą się oni ze środowiska liderów branży informatycznej.

Propozycja Logotec Enterprise S.A. kierowana jest do dynamicznych przedsiębiorstw i instytucji zorientowanych na rozwój, działających w warunkach silnej konkurencji, preferujących nowoczesne metody zarządzania. Dotyczy ona przemysłu, handlu i dystrybucji ale również sektora usługowego i finansowego.

Głównym punktem oferty firmy jest system zarządzania relacjami z klientem – Logotec CRM9000® oraz system zarządzania dokumentami i przepływem informacji – Logotec DDM9000®. Logotec Enterprise dostarcza również dedykowane rozwiązania mobilne oraz buduje w oparciu o hurtownie danych systemy informowania kierownictwa (business intelligence). Wszystkie z tych rozwiązań wykorzystują najnowsze osiągnięcia koncepcyjne i technologiczne.

Zespół młodych ale doświadczonych konsultantów i wdrożeniowców gwarantuje realizację usług wdrożeniowych na najwyższym poziomie szybko i skutecznie. Potwierdzeniem tego są liczne referencje.

Kapitał założycielski spółki wynosi 3 131 600 zł. Do Logotec Engineering S.A. należy 95% akcji.