Menu Content/Inhalt
Logotec CRM9000 w domu brokerskim PDF Drukuj
27.03.2002.

Logotec Enterprise – spółka wchodz±ca w skład Logotec Engineering Group – zakończyła wdrożenie systemu Logotec CRM9000® w Domu Brokerskim D&M w Opolu. Celem wdrożenia było usprawnienie pracy brokerów ubezpieczeniowych, która wi±że się z duż± liczba obsługiwanych klientów, a także duż± liczb± dokumentów i korespondencji generowanych na styku klient – broker – firma ubezpieczeniowa.

W systemie wyodrębniona jest każda sprawa ubezpieczeniowa kojarz±ca klienta, firmę ubezpieczeniow± oraz wszelkie kontakty, korespondencję i dokumenty z ni± zwi±zane (pełnomocnictwa, oferty, umowy, polisy itd.). Dokumenty papierowe s± skanowane, system obsługuje pocztę elektroniczn±, przyjmuje i wysyła faksy w formie elektronicznej.

Kontrakt obejmował dostarczenie sprzętu i oprogramowania ¶rodowiskowego a wszelkie prace zrealizowane zostały w ci±gu 2 miesięcy. Wykorzystywana baza danych to MS SQL Server.

W kolejnym etapie planowane jest rozszerzenie systemu o jego wersję internetow± Web@CRM® na biura regionalne we Wrocławiu i w Warszawie.

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »