Menu Content/Inhalt
NetVision II PDF Drukuj

Przedstawiciele Logotec Enterprise uczestniczyli w konferencji Netvision II, która odbyła się Gdańsku w dniach 12-14 kwietnia. Jednym z czterech głównych wątków konferencji było zarządzanie relacjami z klientem.

Wystąpienie na temat wdrożenia systemu klasy CRM w firmie typu B2B cieszyło się dużym zainteresowaniem i zostało wysoko ocenione przez uczestników. Przedstawione zostały doświadczenia dotyczące podejścia firm do wyboru i wdrożenia systemów wspomagających CRM, a także omówione najczęściej popełniane wtedy błędy.

Wskazanie głównych obszarów, których dotyczy wdrożenie, poparte zostało zaprezentowaniem „żywego” systemu Logotec CRM9000® w rzeczywistej konfiguracji.

 
Logotec CRM9000 w domu brokerskim PDF Drukuj

Logotec Enterprise – spółka wchodząca w skład Logotec Engineering Group – zakończyła wdrożenie systemu Logotec CRM9000® w Domu Brokerskim D&M w Opolu. Celem wdrożenia było usprawnienie pracy brokerów ubezpieczeniowych, która wiąże się z dużą liczba obsługiwanych klientów, a także dużą liczbą dokumentów i korespondencji generowanych na styku klient – broker – firma ubezpieczeniowa.

W systemie wyodrębniona jest każda sprawa ubezpieczeniowa kojarząca klienta, firmę ubezpieczeniową oraz wszelkie kontakty, korespondencję i dokumenty z nią związane (pełnomocnictwa, oferty, umowy, polisy itd.). Dokumenty papierowe są skanowane, system obsługuje pocztę elektroniczną, przyjmuje i wysyła faksy w formie elektronicznej.

Kontrakt obejmował dostarczenie sprzętu i oprogramowania środowiskowego a wszelkie prace zrealizowane zostały w ciągu 2 miesięcy. Wykorzystywana baza danych to MS SQL Server.

W kolejnym etapie planowane jest rozszerzenie systemu o jego wersję internetową Web@CRM® na biura regionalne we Wrocławiu i w Warszawie.

 
Kärcher wdraża Logotec PDF Drukuj

Kärcher Polska rozpoczął wdrożenie systemu zarządzania dokumentami i przepływem informacji Logotec DDM9000®. Dostawcą jest Logotec Enterprise – wrocławska spółka wchodząca w skład Logotec Engineering Group. U podstaw podjęcia prac leży przekonanie, że informacja jest własnością firmy a nie poszczególnych pracowników. Wdrożenie obejmuje uporządkowanie i scentralizowanie bazy dokumentów, zbudowanie sprawnego systemu obiegu informacji i zadań wewnątrz firmy oraz obsługi korespondencji z otoczeniem (e-mail, faksy, listy). System wykorzystywany będzie przez 25 użytkowników jednoczesnych a harmonogram prac przewiduje uruchomienie go już w maju.

 
Zobacz też…
«« start « poprz. 1 2 3 4 nast. » koniec »»

Pozycje :: 16 - 18 z 18